Den „D“ nebo spíše „E“? 14.5.2013

18.08.2013 13:42

Nastal den „D“ nebo-li den, kdy jsem si jel pro Erzíčka.

Musím říct, že po 6 dnech co jsem strávil na kole, kde jsem se moc nevyspal, tak že se vyspím aspoň z pondělí na úterý, ale už jsem byl tak nedočkavej na Erzíka, že jsem toho moc nenaspal a z úterý na středu to bylo to samé.

Ve středu 14.8.2013 jsem už nemohl dospat a tak jsem si ráno překontroloval věci co jsem měl připravené na odvoz Erzíka. V klidu jsme se nasnídal a pádil jsem na autobus, kterým jsem do Prahy na Zličín, kde mě nabrala Soňa s Radkem (jeli si pro sestřičku Erzíka Eyllin nebo-li Elišák). Společná cesta už byla opravdu parádní a strašně rychle utekla. Dorazili jsme na Smržovku, kde už byla Marcela (Ex) a Káťa (Enjoy). Vyřídili jsme papírovaní a hurá si hrát s prcky a udělat společné fotečky. Každý jsme měli výbavičku (takový fiktivní batůžek – Káťa (chovatelka) když prckové zlobili tak je strašila tím, že jim sbalí batůžek a pošle je už do světa :D ). Prckové venku řádili a užívali si poslední společné chvíle. Postupně každý odjížděl a já čekal na bráchu, který pro mě dorazil krátce po druhé hodině v mercedesu, kterého vyhrál na týden. Sbalil jsem si výbavičku spolu s Erzíkem jsme se rozloučili s Káťou. Při cestě domů byl Erzík trošku nervózní a asi se trošku bál, ale celou cestu zvládl parádně.

Po příjezdu domů se Erzík bál nového prostředí, ale je to statečný pejsek a tak to všechno zvládl na jedničku. Seznámil se také s naším psím dědečkem Dennym (chodský pes, 11,5 let), který ho bez problémů přijal.

První noc v novém domově byla k mému údivu opravdu hodně v pohodě. Eríček sice byl smutný, ale v noci ani nekňučel. Přes noc hodil bobek a taky se mi v pokojíku vyčůral, ale jinak to byla bezproblémová noc. Další dny se Erzík už pomalu rozkoukal a začal lítat a dovádět jako správné štěně.

Jsem strašně rád, že mám doma právě Erzíka od tak suprové chovatelky jako je Katka a také, že patřím do opravdu správňácké rodiny spíďáků (Speedy Dream). Ještě jednou díky.

 

foto: leve89.rajce.idnes.cz/Z_domova_domu_14.8.2013/

 

S pozdravem Martin